Ha a „A webhely nem érhető el” (DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN) hibaüzenetet látjuk, akkor nem elérhető a domain nevünk. Ebben a leírásban végigvesszük azokat a lehetséges okokat és azok megoldásait, amik ezt a problémát okozzák.
A webhely nem érhető el Ellenőrizze, hogy van-e elírás a(z) agocstimea.com domainnévben. Ha helyesen írta, próbálkozzon a Windows hálózati diagnosztikájának futtatásával. DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Lehetséges okok és megoldások
Elírás
Bizonyos esetekben tényleg csak a figyelmetlenség az, ami miatt nem érjük el az oldalunkat, ilyenkor ellenőrizzük a megadott URL címet, hogy van-e benne elírás.
Lejárt domain név
Abban az esetben, ha a domain nevünket a lejáratkor nem újítjuk meg, elmaradunk a díjfizetéssel, akkor felmondásra kerül a domain nevünk, és elérhetetlenné válik az oldalunk. Ebben az esetben fizessük ki a domain díját a Sybell Ügyfélkapun keresztül, ha ez megtörtént, 24-48 órán belül visszaáll a domain.
A domain regisztrációja még nem történt meg vagy sikertelen volt
Domain nevek regisztrációja hivatalosan 24-48 órán belül történik meg, ez idő alatt a különböző szolgáltatók DNS szerverein frissülnek le a domain adatai. Amíg meg nem történt az adatok frissítése, addig a domain regisztráció nem teljes, így még a domain, az oldalunk sem lesz elérhető addig. Ebben az esetben várjunk türelemmel.
Ha 24-48 óra után továbbra sem érjük el a domain nevünket, akkor valamilyen hiba történt a regisztráció folytán, vagy a regisztrációs kérvényünk elutasításra került. Ilyen esetben ügyfélszolgálatunktól kell bővebb információt kérni a domain állapotáról.
DNS probléma
Ha aktív a domain nevünk, de mégis ezt az üzenetet látjuk, akkor nagy valószínűséggel valamilyen DNS probléma állhat a hiba hátterében. Ilyen esetben ellenőrizzük az MXToolbox vagy más DNS ellenőrző oldalon a domain nevünket: DNS Lookup Tool – DNS Tools – MxToolbox
Ha lekérdezés eredményeként nem a tárhelyünk IP címét látjuk vagy nem kapunk valid eredményt, akkor ellenőrizzük a DNS beállításokat a cPanel felület Zone Editor menüpontja alatt, ha nincsen tárhely szolgáltatásunk, akkor a Sybell Ügyfélkapu felületen a DNS menedzser alatt.
Ilyen probléma esetén érdemes ügyfélszolgálatunk segítségét kérni.