A webhely nem érhető el – DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Itt vagy:
< Vissza

Ha a „A webhely nem érhető el” (DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN) hibaüzenetet látjuk, akkor nem elérhető a domain nevünk. Ebben a leírásban végigvesszük azokat a lehetséges okokat és azok megoldásait, amik ezt a problémát okozzák.

 

A webhely nem érhető el

Ellenőrizze, hogy van-e elírás a(z) agocstimea.com domainnévben.

Ha helyesen írta, próbálkozzon a Windows hálózati diagnosztikájának futtatásával.

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

 

 

Lehetséges okok és megoldások

Elírás

Bizonyos esetekben tényleg csak a figyelmetlenség az, ami miatt nem érjük el az oldalunkat, ilyenkor ellenőrizzük a megadott URL címet, hogy van-e benne elírás.

 

Lejárt domain név

Abban az esetben, ha a domain nevünket a lejáratkor nem újítjuk meg, elmaradunk a díjfizetéssel, akkor felmondásra kerül a domain nevünk, és elérhetetlenné válik az oldalunk. Ebben az esetben fizessük ki a domain díját a Sybell Ügyfélkapun keresztül, ha ez megtörtént, 24-48 órán belül visszaáll a domain.

 

A domain regisztrációja még nem történt meg vagy sikertelen volt

Domain nevek regisztrációja hivatalosan 24-48 órán belül történik meg, ez idő alatt a különböző szolgáltatók DNS szerverein frissülnek le a domain adatai. Amíg meg nem történt az adatok frissítése, addig a domain regisztráció nem teljes, így még a domain, az oldalunk sem lesz elérhető addig. Ebben az esetben várjunk türelemmel.

Ha 24-48 óra után továbbra sem érjük el a domain nevünket, akkor valamilyen hiba történt a regisztráció folytán, vagy a regisztrációs kérvényünk elutasításra került. Ilyen esetben ügyfélszolgálatunktól kell bővebb információt kérni a domain állapotáról.

 

DNS probléma

Ha aktív a domain nevünk, de mégis ezt az üzenetet látjuk, akkor nagy valószínűséggel valamilyen DNS probléma állhat a hiba hátterében. Ilyen esetben ellenőrizzük az MXToolbox vagy más DNS ellenőrző oldalon a domain nevünket: DNS Lookup Tool – DNS Tools – MxToolbox

Ha lekérdezés eredményeként nem a tárhelyünk IP címét látjuk vagy nem kapunk valid eredményt, akkor ellenőrizzük a DNS beállításokat a cPanel felület Zone Editor menüpontja alatt, ha nincsen tárhely szolgáltatásunk, akkor a Sybell Ügyfélkapu felületen a DNS menedzser alatt.

Ilyen probléma esetén érdemes ügyfélszolgálatunk segítségét kérni.