Automatikus válaszok

Itt vagy:
< Vissza

E-mail fiók konfigurálása automatizált e-mail küldéshez. 

Az Automatikus válaszok lehetőséget a főoldalon az E-mail fül alatti Automatikus válaszok ikonnal érjük el.

Ez hasznos lehet, ha szabadságon vagyunk vagy nem vagyunk elérhető, illetve ha általános üzenetet kívánunk küldeni egy ügyfélszolgálati e-mail címről.

Itt első lépésként ki kell választanunk az adott tartományt, majd az Automatikus válasz hozzáadása gomb megnyomásával létrehozható az üzenet.

Lentebb a már meglévő válaszok listája látható, illetve a szerkesztési és a törlési lehetőségek.

Amiket egy automatikus válasz hozzáadása esetén meg kell adnunk:

  • Karakterkészlet: Az alapértelmezett az “utf-8” ami tartalmazza a legtöbb közép-európai karaktert, ennek használata ajánlott.
  • Időköz: Itt adhatjuk meg, hogy milyen időközönként kapjon választ az ugyan arról az e-mailről érkező üzenetre a feladó. Ha 24-re állítjuk, akkor 24 óránként csak egyszer lesz kiküldve az automatikus válasz, ha 0-ra állítjuk, akkor minden egyes alkalommal azonnal ki lesz küldve a válasz. Utóbbi nem ajánlott, hiszen ilyenkor a spamekre is automata válasz fog menni, és ezzel felesleges e-mail forgalmat generálunk.
  • E-mail: Itt adható meg az e-mail cím (eleje), amelyhez a válaszadót beállítjuk
  • Tartomány: ebből a legördülő listából választhatjuk ki az adott domain-t
  • Feladó: A feladó neve
  • Tárgy: A válasz levél tárgya
  • HTML tartalom: ez akkor fontos, ha az üzenetünk tartamaz html kódot (pl.: speciális formázás esetén). Normál esetben nincs rá szükség. Ha nincs kipipálva, akkor sima szöveget jelenít meg a válasz.
  • Kezdés/Leállítás: Az automatikus válasz kezdés és leállítás dátuma adható meg

Close Menu