Az alábbi leírás bemutatja, hogy miként tudunk új kapcsolattartót hozzáadni az Ügyfélkapu fiókunkhoz, illetve azt is, hogy hogyan tudjuk szerkeszteni a már hozzáadott kapcsolattartók adatait.
Kapcsolattartó hozzáadása
1. Lépjünk be az Ügyfélkapu felületére, melyhez az ITT található útmutató tud segítséget nyújtani.
2. A sikeres bejelentkezést követően a vezérlőpultba érkezünk. Itt kattintsunk az Üdvözöljük, “saját név” feliratra, majd az ott lenyíló menüben a Kapcsolatok menüpontra.
3. Ha még nem vettünk fel másik kapcsolattartót a rendszerbe, akkor csak adjuk meg a kapcsolattartó adatait (1), az e-mail értesítésekkel kapcsolatos beállításokat (2), majd kattintsunk a Módosítások mentése gombra (3).
Ha már van felvéve kapcsolattartó a rendszerben, akkor kattintsunk a Válassz kapcsolatot felirat mellett található legördülő menüre, és válasszuk az Új kapcsolattartó hozzáadása lehetőséget. Ezt követően adjuk meg a kapcsolattartó adatait (1), az e-mail értesítésekkel kapcsolatos beállításokat (2), végül pedig kattintsunk a Módosítások mentése gombra (3).
Kapcsolattartó adatainak szerkesztése
1. Lépjünk be az Ügyfélkapu felületére, melyhez az ITT található útmutató tud segítséget nyújtani.
2. A sikeres bejelentkezést követően a vezérlőpultba érkezünk. Itt kattintsunk az Üdvözöljük, “saját név” feliratra, majd az ott lenyíló menüben a Kapcsolatok menüpontra.
3. Kattintsunk a Válassz kapcsolatot felirat mellett található legördülő menüre, és válasszuk ki azt a kapcsolattartót, akinek módosítani szeretnénk az adatait.
4. Módosíthatjuk a kapcsolattartó adatait (1), és az e-mail értesítésekkel kapcsolatos beállításokat (2) is. A változásokat a Módosítások mentése gombra (3) kattintva menthetjük el.
5. A Kapcsolat törlése gombra kattintva pedig törölhetjük a kapcsolattartót a rendszerből.