Kiegészítő tartomány felvételekor hibaüzenetet látunk “already exists”

Itt vagy:
  • Tudásbázis
  • Domain
  • Kiegészítő tartomány felvételekor hibaüzenetet látunk "already exists"
< Vissza

Abban az esetben, ha a cPanel felületen, a kiegészítő tartományok menüpontban fel szeretnénk venni az újonnan megrendelt Domain nevet, de az nem sikerül, mert az alábbi hibaüzenet látjuk, akkor következőket kell elvégeznünk.

Hibaüzenet
“Hiba: (XID j8pxrw) A DNS entry for “xxxxx.hu” already exists. You must remove this DNS entry from this server or all servers in the DNS cluster to proceed.”

 

  1. Lépés
    Lépjünk be az ügyfélkapu felületre.
  2. Lépés
    Válasszuk ki a menüsortból a Domainek->DNS Menedzser menüpontot.
  3. Lépés
    Keressük meg a Domain nevet és a sor végén lévő szemetes kuka ikonra kattintsunk.
  4. Lépés
    Ha megtörtént a törlés, utána próbáljuk meg újra felvenni a cPanel felületen a kiegészítő tartományok menüpontban a Domain nevünket.
Close Menu