Cégünk nagy figyelmet fordít arra, hogy ügyfeleink szolgáltatása semmiképp ne álljon meg, ne legyen szolgáltatás kiesés! Még abban az esetben sem, ha esetleg cégünk által kiküldött e-mailes díjbekérő értesítésünk elkavarodna vagy nem vennénk észre esetleg elfelejtenénk.
Ügyfeleinknek lehetőségük van SMS értesítő szolgáltatást bekapcsolni, amit ingyenesen biztosítunk minden előfizetésünk mellé! A bekapcsolást követően rendszerünk automatikusan a díjbekérő kiállításakor és fizetési határidő előtt 1 nappal, a rendszerünkben megadott mobiltelefonszámra SMS-ben is értesítést küld.
Figyeltünk arra, hogy az SMS értesítők ne túl korán és ne túl későn érkezzenek a mobiltelefonodra, hogy ne zavarjunk vele, ezért az értesítés napján délben azaz 12 órakor fogod megkapni az értesítést.
Számla kiállítási értesítő szövege az alábbi formátumban fog megérkezni a mobiltelefonra:
„Kedves Ugyfelunk! A SYPRO-xxxx sorszamu dijbekero fizetesi hatarideje hamarosan lejar, ÉÉÉÉ-HH-NN. Szamla osszege: xx,xxx Ft Udv: Sybell Informatika Kft. ”
A fizetési emlékeztető értesítő szövege az alábbi formátumban fog megérkezni a mobiltelefonra:
„Kedves Ugyfelunk! SYPRO-xxx sorszamu dijbekero elkeszult, osszege xx,xxx Ft, fizetesi hatarideje ÉÉÉÉ-HH-NN. Udv: Sybell Informatika Kft.”
Az alábbi leírásban megmutatjuk, hogy ezt a hasznos funkciót miként tudjuk bekapcsolni az ügyfélkapu felületen. (https://center.sybell.hu)
1. Lépjünk be ügyfélkapu felületre, ahol szolgáltatásunkat tudjuk adminisztrálni. Ha nem tudjuk, hogyan kell belépni a felületre, ITT találunk részletes útmutatót a belépéshez.
2. Első lépésben ellenőrizzük le, hogy a beállítottunk-e mobiltelefonszámunkat, ahova az SMS-eket szeretnénk fogadni, illetve kapcsoljuk be az SMS szolgáltatást.
Belépést követően, kattintsunk a bal oldalon található dobozban (A Te adataid) lévő „Frissítés” gombra.
3. A következő oldal látni fogjuk Sybell rendszerben található összes előfizetői adatunkat. Az űrlapon keressük ki a „SMS értesítő mobilszám” mezőt és írjuk be mobiltelefonszámunkat, amire az SMS értesítőket szeretnénk kapni.
FONTOS! A mezőbe nagyon figyeljünk a formátum megadására, másképp nem fogjuk megkapni az értesítést!
Formátum első tagja a „+36”, majd ezt követi a körzetszám pl.: 20 vagy 30 vagy 70, majd ezt követi a telefonszámunk. Példa: +36201112233
Figyeljünk arra is, hogy egybe írjuk ne rakjunk kötőjelet és üres karaktert sem!
4. Miután beírtuk mobilszámunkat a mezőbe, keressük meg a „SMS elfogadás” menüt és pipáljuk be a jelölőnégyzetet, majd nyomjunk az oldal alján található „Módosítások mentése” gombra.
5. Ha minden rendben volt, az oldal tetején „Sikeres mentés!” szöveget fogjuk látni.
6. A következő lépésben kattintsunk a jobb felső sarokban található „Üdvözöljük, keresztnév” menüre, ekkor lenyílik egy menüsor, ahol válasszuk ki az SMS beállítások menüt.
7. A következő oldalon látunk két opciót „Invoice Created” (Számla kiállítási értesítő) és „Invoice Payment Reminder” (Fizetési emlékeztető értesítő) opciókat, itt tudjuk beállítani, hogy miről kérünk értesítést SMS-ben. Ha mindenről szeretnénk értesítőt, mind a két opciót kapcsoljuk be, a Státusz oszlopban a kis kapcsoló gombokra kattintva.
8. A bekapcsolást követően kékre váltanak a kapcsolók, ekkor bekapcsolt állapotban van így meg fogjuk kapni az értesítőket.
Ezennel készen vagyunk, nincs további teendő, innentől kezdve aktiváltuk az SMS értesítő szolgáltatást.