WooCommerce áruház e-mail küldésének helyes beállítása

Itt vagy:
< Vissza

Az alábbi leírásban részletezzük, hogyan tudod megfelelően beállítani WooCommerce áruházad értesítőinek helyes kiküldését, annak érdekében, hogy minden levelező rendszerre megérkezzenek az áruház által küldött értesítő és visszaigazoló üzenetek.

Lépésben létre fogunk hozni egy e-mail fiókot a cPanel felületen keresztül, amit majd be fogunk állítani a második lépésben a WordPress WP Mail SMTP bővítményébe.

1. Lépjünk be a cPanel felületre, ha ehhez segítségre van szükséged ITT találsz részletes leírást.

2. cPanel felületen válasszuk ki az E-mail fiókok menüpontot.

3. Kattintsunk a +Létrehozás gombra.

4. (1) Válasszuk ki a tartományt, azt a Domain nevet válasszuk ki, amire létre akarjuk hozni az e-mail címet, illetve amit be szeretnénk állítani, majd a WooCommerce áruházunkban.
(2) Adjuk meg az e-mail előtagot.
(3) Generáljunk egy biztonságos jelszót, a GENERÁLÁS gombra kattintva.
(4) Végül kattintsunk a +Létrehozás gombra.
FIGYELEM! Jegyezzük fel a jelszót, később szükségünk lesz rá az SMTP beállításoknál.

5. Ha mindent jól csináltunk, egy Siker:  kezdetű visszajelzést fogunk kapni, illetve látni fogjuk az E-mail fiókok listázásánál az e-mail fiókunkat, amit most hoztunk létre.

6. Lépjünk be a WordPress adminisztrációs felületére, ha nem tudjuk, hogyan kell, ITT találunk részletes leírást róla.

7. Belépést követően, kattintsunk a “Bővítmények->Új hozzáadása” menüre.

8. A jobb felső sarokban lévő bővítménykeresőbe írjuk be az SMTP szót, majd keressük ki a bővítmények találati listájából, a “WP Mail SMTP by WPForms” bővítményt, kattintsunk a Telepítést most gombra.

9. Ekkor elindul a bővítmény telepítése.

10. Kattintsunk a bővítményen megjelenő Bekapcsolás gombra.

11. Kattintsunk a WP Mail SMTP menünk belül a Settings menüre.

12. (1) Form e-mail mezőbe írjuk be az e-mail címünket amiről küldeni szeretnénk az értesítőket és amit korábban létrehoztunk a cPanel felületen is.
(2) Form Name mezőbe írjuk be a Feladónevet, ez látszódni fog a levelező szoftver feladónév mezőjében.
(3) Válasszuk ki a Mailer lehetőségnél az Other SMTP opciót.
(4) Adjuk meg a kimenő levelező szerverünk nevét, ez pl. mail.sajátdomainnevünk.hu (értelem szerűen a sajátdomain nevünk helyére a saját weboldalunk címet írjuk).
(5) Encryption opciónál az SSL-t válasszuk. /SMTP Port mezőbe 465-öt írjuk, de azt automatikusan kitölti a rendszer./
(6) Auto TLS legyen ON-ra állítva.
(7) Authentication szintén ON.
(8) Írjuk be az e-mail címünket amit korábban a 4-es pontban a cPanelen létrehoztunk.
(9) Írjuk be a hozzá kapcsolódó jelszót, amit a 4-es pontban GENERÁLTUNK.
(10) Majd kattintsunk a Save Settings gombra.

13. Végül teszteljük le a működést, kattintsunk az Email Test fülre, majd a Send To mezőbe írjuk be azt az e-mail címet, amire a teszt értesítőt kérjük és végül kattintsunk a Send Email gombra.


14. Ha sikeres volt a küldés a képen látható üzenetet fogjuk látni.


FIGYELEM! FONTOS!
Ha változtatjuk a beállított e-mail fiók jelszavát ne felejtsük el átírni a WordPress WP Mail SMTP bővítmény beállításainál sem a jelszót.
Ha a jelszó módosítás után nem állítjuk be a bővítményben, nem fog küldeni a rendszerünk értesítéseket a vásárlóinknak.