Levélküldés felfüggesztve: „Domain has exceeded the max defers and failers per hour (5/5 100%) allow”

Itt vagy:
< Vissza

A spamek (levélszemét) visszaszorítása érdekében rendszerünk folyamatosan figyeli a kiküldött és visszapattant levelek arányát.
Ha rendszerünk észleli, hogy a fiókból küldött e-mailek legalább 20%-a hibás (vagyis visszapattan), a rendszer tiltja, hogy a fiókból további üzeneteket küldj az adott órán belül.
Ha ilyen eset történik, erről e-mailben értesítést kapsz. A tiltás miatt ki nem küldött levelek a feloldást követően újra kiküldésre kerülnek.

Például az alábbit:
Domain domainnév.hu has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (100%)) allowed. Message discarded.
A domainnév.hu domainje meghaladta az óránkénti maximális meghibásodásokat és hibákat (5/5 (100%)). Az üzenet elvetve.

Ha ilyen levelet kapsz, akkor a következő körülmények állhatnak fenn:
1. Nagy mennyiségű üzenetet küldesz és a kiküldött üzenetek valamely e-mail címei nem létező cím.
2. Weboldalad vagy e-mail fiókod feltörték és rosszindulatú felhasználók spameket (levélszemetet) küldenek.

Hogyan tudod javítani a problémát?
Ha tömeges e-mail üzeneteket küld
Ha tömeges levelet küldesz, nagy valószínűséggel, sok előfizetőd már nem használja azt az e-mailt amit megadott feliratkozáskor.
Gyakori, hogy olcsón vásárolnak címlistákat, amiről küldés közben derül ki, hogy a címek nagy része használhatatlan.
Ebben az esetben meg kell „tisztítani” a levelező listát, tehát a már nem létező e-mail címeket törölni kell a listáról.
A cPanel felületen az e-mail nyomkövetés nevű lehetőséggel le tudod kérdezni, mely e-mail címekről pattantak vissza a levelek és egyesével végig böngészve tudod törölni a listádról a nem létező e-mail címeket.

Ha feltörték az e-mail fiókod vagy weboldalad

  1. Weboldaladra robotok regisztrálnak tömegesen, nem letező e-mail címekkel. Legeredményesebben úgy tud védekezni ez ellen, hogy a regisztrációs űrlapodra chaptcha mezőt építesz be, ezzel lehet védekezni az ilyen robotok ellen. Goggle reCAPTCHA beállításában az ITT TALÁLHATÓ leírás tud segíteni.
  2. E-mail fiókod feltörték. A rendszereink biztonsági szabályai és védelme, megköveteli, hogy megfelelően biztonságos jelszót használj. A védelmi rendszerünk, pedig kitilt minden próbálkozót, aki közvetlen fel akarja törni a postafiókod.
    Mégis, hogyan küldenek a Te e-mail fiókból leveleket?
    A leggyakoribb eset, hogy az számítógépre vagy számítógépekre amelyre a postafiók be van állítva, feltelepül olyan alkalmazás/vírus, ami kilopja az e-mail fiók jelszavát.
    Ha ilyen eset áll fent, vírusirtó telepítése és vírusmentesítése a megoldás. Ha már biztonságosnak ítélted meg a gépet kizárólag utána változtass e-mail fiók jelszót.
  3. Weboldalad feltörték. Sajnos gyakori eset, mert legtöbben a weboldal elkészítése után, hátradőlnek és többet nem is foglalkoznak a weboldalukkal. Pedig a letöbb és legismertebb CMS rendszerhez (WordPress, Joomla, Drupal, stb…) akár hetente is kiadhatnak frissítést és biztonsági javításokat, amit biztonsági rések javítására készítenek a CMS rendszer fejlesztői.
    Ha valaki ezen frissítéseket nem telepíti rendszeresen, könnyen a hackerek áldozatává válhat, akik robot programokkal, naponta több ezer weboldalt kutatnak az interneten biztonsági hibák után.
    Ha a feltörés régebben történt, legjobb megoldás lehet a feltörés előtti állapot mentésből visszaállítása és ezt követő azonnali frissítése.