Az alábbi leírás segítséget nyújt abban, hogy miként tudjuk egy még ki nem fizetett díjbekérő számlafizetőjét módosítani:.
1. Lépjünk be az Ügyfélkapu felületére, melyhez az ITT található útmutató tud segítséget nyújtani.
2. A felületen kattintsunk a Számlák szekcióra.
3. Kattintsunk a módosítani kívánt díjbekérő kiállítási dátuma előtt található ceruza ikonra.
4. A megjelenő felületen láthatjuk a jelenlegi számlafizető adatait. Másik számlafizető kiválasztásához kattintsunk az Adat betöltése meglévő kapcsolatból feliratra.
5. A megjelenő ablakban választhatunk a már korábban felvett kapcsolattartók közül (1), vagy hozzáadhatunk új kapcsolattartót is (2). A kapcsolattartó hozzáadásában az ITT található útmutató tud segítséget nyújtani.
6. Láthatjuk, hogy megváltoztak a számlafizető adatai. A változásokat a Módosítások mentése gombra kattintva rögzíthetjük.
7. A rendszer tájékoztat bennünket, hogy a számlafizető adatainak megváltoztatása sikeres volt.
8. Ezt követően a Megtekintés gombra kattintva ellenőrizhetjük a díjbekérőn szereplő adatokat.
FIGYELEM! Minden esetben érdemes ellenőrizni, hogy a beállított adatok megfelelőek-e, mert a számla kiállítása után már nem áll módunkban változtatni az adatokon.