Mit tehetünk, ha a WordPress oldalunkon a “The site is experiencing technical difficulties” hibát látjuk?

Itt vagy:
  • Tudásbázis
  • WordPress
  • Mit tehetünk, ha a WordPress oldalunkon a "The site is experiencing technical difficulties" hibát látjuk?
< Vissza

Mit tehetünk, ha WordPress oldalunkon a “The site is experiencing technical difficulties.” hibaüzenet fogad?

Ez a hibát általában egy hibás WordPress plugin okozza, ezt a hibát úgy tudjuk kideríteni, hogy bele kell nézzünk a PHP script által generált hiba logokba.

1. Lépjünk be a cPanel felületre erről bővebb leírást ITT találunk.
2. Kattintsunk a Fájlkezelő ikonra.

 

3. A fájlkezelőn belül keressük ki a honlapunk kezdőkönyvtárát, majd a kezdőkönyvtáron belül a error_log fájlt, majd kattintsunk jobb egérgombbal a fájlra és a View lehetőséget válasszuk ki.

 

4. A következő oldalon a hibalogot látjuk, itt keressük ki a hiba bejegyzések között, hogy melyik WordPress plugin hibája miatt nem töltődik be a weboldalunk. Általában a Fatal error bejegyzések miatt a teljes weboldal futása megakad.
Jelenlegi példánkat tekintve látható, hogy a “woocommerce-google-adwords-conversion-tracking-tag” pluginünk okozza a problémát.

Jegyezzük fel a plugin elérési útját! Elérési út: “/wp-content/plugins/woocommerce-google-adwords-conversion-tracking-tag”

 

5. Bezárhatjuk az ablakot, majd térjünk vissza a fájlkezelőhöz és keressük meg a problémás plugint, majd jobb egér gombbal kattintsunk a Rename lehetőségre.

 

6. Nevezzük át ezt a mappát írjunk a mappanév végére “_error” tagot, majd nyomjunk a “Rename File” gombra. Ezt követően a plugin mappáját átneveztük, így a rendszer nem fogja betölteni a plugint és újból működni, fog a WordPress oldalunk.

7. Ezt követően ellenőrizzük, hogy betöltődik-e a honlap, ha igen, a problémás plugint a WordPress adminon belépve, töröljük ki és telepítsük újra.