Ügyfélkapu felhasználó e-mail címének módosítása

Itt vagy:
< Vissza

Az alábbi útmutató leírja, hogy hogyan lehetséges módosítani a Sybell Ügyfékapu fiókunkhoz tartozó felhasználó e-mail címét.

 

1. Lépjünk be a Sybell Ügyfélkapu felületére IDE KATTINTVA. Az ITT TALÁLHATÓ útmutató tud segíteni a belépésben.

2. Ha sikeresen bejelentkeztünk, kattintsunk a jobb felső Üdvözöljük,…! menüpontra. A legördülő menü elemei közül válasszuk ki az A profilom menüpontot.

 

3. Az itt szereplő felületen az adott felhasználó neve és e-mail címe látható. Ha több felhasználó szerepel a fiókban, akkor amelyikkel bejelentkezünk, annak az adatait láthatjuk itt. Ha csak egy felhasználónk van, akkor értelem szerűen a fiók e-mail címe lesz alapértelmezetten itt látható. A felületen szereplő e-mail címmel tudunk belépni a Sybell Ügyfélkapu felületére.

Az e-mail cím mezőbe írjuk be az új e-mail címet (1.), majd kattintsunk az oldal alján található Módosítások mentés gombra (2.).