E-mail naptár beállítása Windows Naptár alkalmazásba

E-mail naptár beállítása Windows Naptár alkalmazásba

Itt vagy:
< Vissza

Az alábbi leírás segítséget ad abban, hogy a cPanelen létrehozott e-mail fiókunk naptárát, hogyan tudjuk beállítani a Windows 10 vagy Windows 11 Naptár alkalmazásába.

 

1. Lépjünk be a cPanel felületre, ebben az ITT található leírás tud segítséget nyújtani.

2. Kattintsunk az E-mail fiókok menüpontra.

 

3. Válasszuk ki az e-mail fiókunkat, majd kattintsunk a mellette jobbra található Check Email gombra.

 

4. Most kattintsunk a Configure Calendar and Contacts Client lehetőségre.

 

5. Ezen a felületen az ActiveSync SSL/TLS Settings résznél lévő beállításokra lesz szükségünk az összekötéshez.

 

6. Most a Windows-ban indítsuk el a Naptár alkalmazást, kattintsunk a Start menüre, majd kattintsunk a Naptár alkalmazásra.

 

7. Kattintsunk a bal alsó részen található fogaskerék ikonra a Beállítások (1.) megnyitásához, majd a jobb oldalt megjelenő Fiókok kezelése (2.) menüpontra.

 

8. Itt pedig kattintsunk arra, hogy Fiók hozzáadása.

 

9. A Fiók felvétele beállításai közül elsőként válasszuk ki a Speciális beállítás lehetőséget.

 

10. Most válasszuk ki az Exchange ActiveSync opciót.

 

11. Most az 5. pontban lévő adatokat kell beírnunk az itt található mezőkbe.

  1. E-mail cím – Ide írjuk be az e-mail címünket.
  2. Jelszó – Ide írjuk be az e-mail címünk jelszavát.
  3. Felhasználónév – Ide szintén írjuk be az e-mail címünket.
  4. Kiszolgáló – Itt az 5. pontban lévő Kiszolgáló és a Port adatokat kell úgy megadni, hogy egy „:” (kettőspont) legyen közöttük. (példa: Kiszolgáló: mail.domainnevem.hu, Port: 2091 -> mail.doaminnevem.hu:2091)   
  5. Fióknév – Itt adjuk meg, hogy a Naptár alkalmazásban mi legyen a fiókunk neve, amit éppen létrehozunk.

Ha elvégeztük a beállításokat, kattintsunk a Befejezés gombra (6.).

 

Ha megfelelően megadtunk minden adatot, akkor már láthatjuk is a naptár-eseményeinket.